مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:302020-09-15حوادث

دستگیری ضاربان محیط بان جنگل های فشم 


جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 6 ضارب مسلح محیط بان جنگل های فشم با تلاش ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حمید هداوند در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی حمله مسلحانه تعدادی از شکارچیان غیر مجاز به یکی از محیط بانان جنگل های فشم که منجر به جراحت شدید این مأمور فداکار شده بود، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی عاملان این ضرب و جرح در دستور کار مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با انجام تحقیقات میدانی مأموران پلیس دریافتند که ضاربان در روز حادثه به قصد شکار غیرمجاز و تفریحی به جنگل های فشم مراجعه بودن که با مقاومت مأمور جنگلبانی روبه رو و بلافاصله با وی درگیر می شوند که در این درگیری مسلحانه، مأمور فداکار جنگل بانی به شدت مجروح و ضاربان نیز از محل متواری می شوند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی و تلاش مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ هر 6 ضارب این درگیری و مخفیگاه آنان در حاشیه یکی از روستاهای فشم شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت تمامی متهمان این پرونده اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ضاربان محیط بان جنگل های فشم 

دستگیری ضاربان محیط بان جنگل های فشم